Ir al contenido principal

[Svenska] - Välkomna!

Hej allihopa idag tänker jag börja med svenskan i min blogg, som ni kanske har märkt är allt på spanska, mitt modersmål. Först!, ursäkta för mina stavfel. Jag har bott i Sverige ca. 3 år och känner mig  lite osäker än med min svenskan, men jag ville prova med att skriva i så fall på svenskan i bloggen. Hoppas att ni förstå och kan dela sina åsikter här. För att introducera er lite grann om vad handlar min blogg om, det är helt enkelt om allt möjligt som jag tycker om, det kan vara: ekologiska/naturliga grejer, mode, smink, recept, reviews, tags eller det vardagliga livet. Några gånger skriver jag även lite fakta/ åsikter om saker som jag tycker det är viktigt, bl.a. farliga kemikalier som kan finnas i maten, kläder, sminket o.s.v. eller skriva t.ex. om någon specifik sak som silikoner.


Om varför börjar jag med svenskan i bloggen är för att jag vill dela med er lite tips som ni skulle tycka om, kanske lite om enkelt skönhet - hur göra sitt eget skrubb eller peeling -, naglar - olika design eller mönster på våra naglar med eko nagellack- eller produkter till ett bra pris c:, eftersom jag köper vanligen på nätet. Så hoppas verkligen att det här kan funka och kanske blir jag bättre på svenska, förhoppningsvis. Tack! 

IG: ej_original
 FB: Naturlig Belle


Comentarios

+ Leido